Pages

Counting from ZERO

Friday, April 2, 2010

Hari Yang Malang

Salam "Satu Malaysia" dan Sejahtera,
Kelmarin ada 4 "F*CKER" masuk rumahku yang berada di Klang.
Mereka kena aku sumpah, "tak da zuriat sepanjang hayat, kalau ada puncacat"
nasib baik bapaku tak kena tangkap. AMITABHA _/\_
Mereka macam pendatang asing, apa pun mau( pergi makan tai lah).
Mereka cari sampai rumahku kacau-bilau dan curi wang tunai yang banyak!!!
Seluar, beg dan topi saya dia orang pun mau(Kesian sangat dia orang).
Sekali lagi saya sumpah mereka pergi NERAKA.
Kes itu sampai di sini.
MAMA, PAPA n MY BRO n SIS take good care!!!

Selain itu, seliparku patah( so i can sense something happened).
lepas itu saya pergi beli satu pasang SUCKSSSSSSSSSSSSS sangat punya dengan harga 7.50RM,
bukan itu sahaja jari kakiku cedera, ini yang buat aku tak happy~
tadi pergi makan maggi mee goreng+ teh tarik dengan rakan serumahku~
minta maaf kerana aku "DOWN" sikit hari ni~

Saya cuba menerapkan konsep "Satu Malaysia" yang dialu-alukan oleh PM kita iaitu NAJIB dalam blog saya~

Jumpa Lagi!!!

0 comments:

Post a Comment

Followers