Pages

Counting from ZERO

Monday, May 3, 2010

Rojak Post

hari ni, saya hilangkan saya mia "FILE"
sedih gila jor... rasa tu memang macam saya tak dapat cinta orang yang ku cinta...
SUCKS lar feeling tu... FILE where r U??? Gal when U be with me???
aiksssss

tapi I cari balik satu lagu yang i cinta dulu~
D' massive "Cinta ini membunuhku"
ermmm... saya touch lagu ni...
kerana kali ni aku suda dapat cari perempuan yg ku cinta tapi masa yang salah saya kenal dia ==
hmm apabila i pikir benda tu, I will sing a song "that shud be me"- Justin Bieber...
i tak cakap i mesti mau sama dia, tapi i harap bfnya tak "hurt" dia somemore... saya akan selalu sayangnya di belakang dia~ I will try my best!!!

I miss my FILE finally~
T.T

1 comments:

vIcToR sNoOpY said...

Cinta ini membunuhku..
can u tell me whose da singer?
wanna hear it oso..haiz..
i hanya doakan u dapat apa yg dihajati..

Post a Comment

Followers